topbella

Sunday, April 04, 2010

self-confusion

Sometimes bila sesuatu yg kita lakukan memberi kesan bukan hanya kepada diri sendiri, tetapi turut melibatkan org lain, hati pasti mula merasa serba salah... patutkah diteruskan cara sendiri, atau hentikan segalanya...

Ya Allah.... 
Selama ini apa yg ku lakukan adalah menurut gerak hatiku..
Namun ada ketika aku kurang keyakinan..
Apakah benar rentak langkah yg ku atur ini..
Aku ingin hidup ku mudah..
seperti orang lain jua...
Tapi....
~deep sigh~~!

Tiada kata mampu aku gunakan...
untuk menggambarkan secebis rasa di hati...
mengapa aku terlalu "complicated"??
Allahu Rabbi...
Tunjukkan aku apa yg benar...
Jangan jadi kan aku insan yg mudah bersangka buruk...
Semoga ini hanya perasaan ku sendiri...
Bukan hakikat yg sebenar-benarnya...
Amiin Ya Rabbal 'Alamiin...



0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

About Me

My photo
I was born on 5 Muharram 1407.. sweet and cute lady~ haha~ just joking... common and moderate... a little servant of Allah.. love art... complicated~~