topbella

Sunday, August 29, 2010

mak dh makin maju...

ألسلام عليكم ورحمة ألله و بركاته


Petang tadi mom call... she told me something yg susah la jgk nk diterima... huhuhu~ mak berjaya menjumpai teratak kecil anak dia ni... huh...! tak tau la whether it's a kinda of good news or a bad news...

bagus lah mak berjaya belajar pasal teknologi ni kan... happy for her... but still feeling unbelievable bila ada satu post yg aku tak bercadang nk memberi mak or abah bca, dh berjaya di baca oleh beliau... dan lebih aku tak percaya, mak jmpa sendiri address ke website nih... bunyi mcm something hidden ja bg aku...


aku suspek ada org yg tlg ajar... plg tak pn  mesti mak smpai ke sini melalui link org lain... sanak sedara aku jgk la sepatutnya... aku suspek someone... tp malas nk mengkecoh-kecoh... bunyi mcm agak mustahil mak blh terfikir address aku yg comey lotey ni dgn cara try n error ja... berusaha btol gayanya kalo cmtuh...aku tak caya...! sbb bila aku query cmna mak blh dpt address ni, respon beliau tuh bunyi mencurigakan... hahaha~ tima kasih la utk sesapa yg telah membantu ibunda ku yg tersayang tuh............

sepatutnya by the time aku develop kalaam min qalbi, aku dh kena bersedia dgn semua kemungkinan ni... bahawa penulisan2 aku akn dibaca oleh mmbe2 dan keluarga sendiri jgk... cuma....... ntah la... 

the best thing to do might be... ignore ja yg aku tau siapa pembaca2 blog aku nih... just write as usual as if i don't know who's reading my writing... bunyi cam tak menghargai ja kan...?? it's not that la... lebih selesa menganggap sebegitu rupa... at least apa yg aku suarakan lebih telus dan ikhlas... huhu~

utk mak... tahniah lah sbb dh makin maju... i support u mommy..!! (^_^)






4 comments:

along79 said...

waaa ain tak pernah citer kat mak ker, hehehe, bagus ler mak dah maju, apa guna internet kat umah kalau tak digunakan yer tak, hehehe

aiN maNiSa said...

---> angah

huhuhu~ nmpk gaya mcm telahan saya kelihatannya benar nih...
of cos la ain tak penah cita... dan takkan mgkin nk cita
menda2 ni kt mak ka abah dgn sengaja... tp dh terjumpa tu, kira
halalan thoyyiba ja la... nk wat cmna lg... huhu~

along79 said...

apa telahan ain yg nampak kelihatan benar tu

aiN maNiSa said...

tak da pa2 la... hehe~
mainan kata shaja... :)

Post a Comment

Powered by Blogger.

About Me

My photo
I was born on 5 Muharram 1407.. sweet and cute lady~ haha~ just joking... common and moderate... a little servant of Allah.. love art... complicated~~