topbella

Monday, January 18, 2010

Apa lagi yg mungkin berubah?

Each time aku on9 dan ternampak sahabat yg sorg tu, hati aku msti terasa something... why should things turn this way? menyesal? utk apa aku nk menyesal? setiap yg Allah takdirkan tu pasti bersebab... dh tu..? i'm not sure either... i hate losing my fren no matter for what reason... ya Allah... tunjukkan la aku apa yg terbaik utk aku lakukan... amiin...

kadang2 aku dh tak pasti apa yg aku rasa sebenanya... di celah2 aku sedih, tetiba aku rasa hepy... n di celah2 aku hepy, tetiba plk aku terasa sedih... sometimes aku sndiri tak tau apa yg ada dlm kepala otak aku... ada masanya aku mcm tak menjadi diri sndiri semata-mata utk diterima oleh org... dlm masa yg sama, aku sedar bahawasa nya yg plg penting adalah keredhaan Allah dan bukan keredhaan manusia yg perlu aku capai... di celah2 kekeliruan emosi ni la biasanya aku lebih suka bersendiri... n bila aku tak dpt my privacy time, aku akn mula rasa terganggu tanpa aku sndiri tau kenapa... mcm la aku kat sini (kuala berang) skrg... ada benda yg tak lengkap yg membuat kan aku rasa sgt kekurangan... kenapa aku rasa mcm... ada lg sesuatu dlm diri aku yg akn berubah lepas ni..??







0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

About Me

My photo
I was born on 5 Muharram 1407.. sweet and cute lady~ haha~ just joking... common and moderate... a little servant of Allah.. love art... complicated~~